Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia Śmigiel
(1)
Filia St.Bojanowo
(1)
Czytelnia Śmigiel
(1)
Author
Doroba Anita
(2)
Ferriss Timothy (1978- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(2)
Subject
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacja pracy
(1)
Samoaktualizacja
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył - ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy - ta książka jest dla ciebie przewodnikiem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia St.Bojanowo
There are copies available to loan: sygn. 159.9 [lok. St.Bojanowo wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Spis treści : 1. Wprowadzenie ; 2. Wyzwania świata cyfrowego ; 3. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu ; 4. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain /Powyższy opis pochodzi z okładki/.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Śmigiel
Copies are only available in the library: sygn. 33 [lok. Śmigiel czytelnia] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Harvard Business Essentials)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Śmigiel
There are copies available to loan: sygn. 65 [lok. Śmigiel wypożyczalnia] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again